loading...
دانلود آهنگ جدید
Amirhossein بازدید : 166 شنبه 01 اسفند 1394 نظرات (0)
  • زانیار خسروی: خودم را رقیب سیروان نمی‌دانم | سایت …

    www.musicema.com/node/190049

    ... پس از مدت‌ها انتظار، «زانیار خسروی ... خسروی: خودم را رقیب ... را رقیب سیروان نمی ‌ دانم.

  • زانیار خسروی: خودم را رقیب سیروان نمی‌دانم.

    www.tooptarinmusic.com/1392/10/05/%d8%b2%d8%a7%d9...

    اولین گفت‌و‌گوی رسمی با خواننده‌ای که بالاخره پس از 6 سال مجوز فعالیت رسمی را دریافت کرد ...

  • زانیار خسروی - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

    https://fa.wikipedia.org/wiki/زانیار_خسروی

    ... است که در ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ اولین آلبوم رسمی خود را به نام بیست و ... زانیار خسروی: سیروان ...

  • زیارتگاه شاه چراغ شهر انارک (پیرمردان). - زانیار خسروی ...

    khabardost.blogfa.com/post/1611

    ... زانیار خسروی رقیب ... خودم را رقیب سیروان نمی‌دانم. ... وقت خودم را رقیب سیروان نمی ...

  • زانیار خسروی رقیب «سیروان» نیست! -آکا

    www.akairan.com/biography/shoara/2013122611820.html

    زانیار خسروی رقیب «سیروان» نیست! زانیار خسروی,سیروان.. ... مصاحبه با او را گذاشتیم که حاصل ...

  • نخستین کنسرت «زانیار خسروی» برگزار می‌شود | …

    www.musicema.com/node/198803

    ... «زانیار خسروی» که در هفته های ... خودم را رقیب سیروان ... هنوز نمی‌دانم بندهای راک در ...

  • زانیار خسروی: خودم را رقیب سیروان نمی‌دانم

    musiceiranian.ir/46122-zaniar.html

    زانیار خسروی: خودم را رقیب سیروان نمی‌دانم اولین گفت‌و‌گوی رسمی با خواننده‌ای که بالاخره ...

  • زانیار: من و سیروان را دیگر با هم نمی‌بینید! - …

    www.bartarinha.ir/.../111856/زانیار-من-و-سیروان-را...

    زانیار خسروی،مصاحبه ... خودم را رقیب سیروان ... «من هیچ‌وقت خودم را رقیب سیروان نمی‌دانم.

  • وبلاگ طرفداران سیروان + زانیار خسروی!!

    sir1-xaniar.mihanblog.com

    ... وبلاگ طرفداران سیروان + زانیار خسروی!! ... را وارد چارت کاری خودم ... را خواننده نمی دانم ...

  • زانیار خسروی: من و سیروان را دیگر با هم نمی بینید! …

    www.persianpersia.com/artandculture/adetails.php?articleid=21399&...

    زانیار خسروی: من و سیروان را دیگر ... سیروان نمی دانم «من هیچ وقت خودم را رقیب سیروان نمی دانم.

  • زانیار: من و سیروان را دیگر با هم نمی‌بینید! | …

    musiceiranian.ir/56517-xaniar-6.html

    گفت‌وگو با زانیار خسروی زانیار: من و سیروان ... خودم را رقیب سیروان ... را رقیب سیروان نمی‌دانم.

  • زانیار خسروی بالاخره پس از 6 سال مجوز گرفت …

    www.8teh-music.net/forum/archive/index.php/t-91273.html

    ... هنری زانیار خسروی، در ... کوچکتر سیروان خسروی آثار خود را در ... خسروی: خودم را رقیب ...

  • زانیار: من و سیروان را دیگر با هم نمی‌بینید!

    www.persianv.com/preview/254584.php

    زانیار دیگر به جرگه خوانندگان رسمی کشور پیوسته و پاداش صبر طولانی‌مدتش این است که می ...

  • زانیار: من و سیروان را دیگر با هم نمی‌بینید! | نیشام ...

    www.nisham.ir/threads/%D8%B2%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8...

    زانیار: من و سیروان را ... برای زانیار خسروی و ... ویژه «سیروان» را ندارد اما ...

  • مصاحبه با زانیار خسروی به بهانه گرفتن مجوز

    www.sisili.ir/مصاحبه-با-زانیار-خسروی...مجوز

    پس از مدت‌ها انتظار، «زانیار خسروی» خواننده، آهنگساز، ترانه‌سرا و تنظیم‌کننده موسیقی ...

  • واکنش زانیار خسروی به مهاجرت مهدی مقدم - Bartarinha.IR ...

    www.bartarinha.ir/fa/news/49149

    واکنش زانیار خسروی به ... کوچکتر سیروان خسروی است که ... وقت خودم را بازیگر نمی دانم و ...

  • گفت و گو با زانیار، که بالاخره مجاز شد | سایت رسمی ...

    www.sir-1.ir/گفت-و-گوی-با-زانیار-که-بالاخره...

    سیروان خسروی ... زانیار خسروی»، خواننده، آهنگساز ... مصاحبه با او را گذاشتیم که ...

  • زانیار خسروی: امیدوارم من نفرِ آخر نباشم | 55 آنلاین

    55online.ir/news/زانیار-خسروی-امیدوارم...نباشم

    به گزارش چهره نیوز، پس از مدتها انتظار، «زانیار خسروی»، خواننده ... در ارشاد را ...

  • چی بگم والا - اخبار جالب

    chibegamvalla.blogfa.com/category/14

    زانیار خسروی: خودم را رقیب سیروان ... برچسب‌ها: زانیار خسروی, خودم را رقیب سیروان نمی‌دانم

  • دانلود آهنگ جدید شروین شریعت

    irantaraneh.rozblog.com/tag/دانلود+آهنگ+جدید...

    ... فيلم ها و آهنگ را در ايميل ... خودم را رقیب سیروان نمی‌دانم; ... جدید سیروان خسروی به ...

  • زیارتگاه شاه چراغ شهر انارک (پیرمردان). - خانواده

    khabardost.blogfa.com/category/5

    زانیار خسروی رقیب ... خودم را رقیب سیروان نمی‌دانم. قصد رقابت با کسی ندارم و کسی را هم رقیب ...

  • واکنش زانیار خسروی به مهاجرت مهدی مقدم

    iranmoosighi.ir/1392/02/واکنش-زانیار-خسروی-به...
    • 3.7/5
    • 11 RATINGS

    واکنش زانیار خسروی به ... وقت خودم را بازیگر نمی دانم و ... من کسی را رقیب خودم می ...

  • مقالات فرهنگی و هنری | موسیقی | صفحه ۵

    www.aftabir.com/articles/subcategory/53/مقاله-های...

    زانیار خسروی رقیب «سیروان» نیست! من هیچ‌وقت خودم را رقیب سیروان نمی‌دانم. ... زانیار خسروی ...

  • متن آهنگ | آهنگ طفره نرو کاری از زانیار خسروی | آهنگ …

    baelm.ir/متن-آهنگ-آهنگ-طفره-نرو-كاري-از...

    ... آهنگ طفره نرو کاری از زانیار خسروی. ... خودم را بازیگر نمی دانم و ... را رقیب خودم ...

  • واکنش زانیار خسروی به مهاجرت مهدی مقدم [بایگانی] - …

    www.8teh-music.net/forum/archive/index.php/t-80562.html

    زانیار خسروی ... کوچکتر سیروان خسروی است که ... هیچ وقت خودم را بازیگر نمی دانم و ...

  • و صدا بود که مرا عاشق کرد... - مصاحبه سیروان خسروی

    alipahlavan.blogfa.com/post-30.aspx

    ... مصاحبه سیروان خسروی با ... زانیار: سیروان روی 2 آلبوم 8 ... كارم را خودم نقد می‌كنم و ...

  • باتوکالا - بزرگترین مرکز کالا - برادران خسروی

    www.batokala.com/site/news/27

    ال جی،lg . کیسه یکبار مصرف

  • دانلود آهنگ جدید - musicoo.ir

    musicoo.ir/music/آهنگ-جدید-امیر-تتلو-کی-از...

    شما میتوانید با تلفن همراه هم آهنگ های روز را از سایت دانلود کنید.

  • ديگه تو اين وبلاگ فعاليت نميكنم

    sib94.cofeblog.ir/post/1006

    من دیگه تو این وبلاگ فعالیت نمیکنم. اگه ما را میخواهید دنبال کنید. به این آدرس

  • تو - sib94.cofeblog.ir

    sib94.cofeblog.ir/tag/تو/page/3

    آهنگ جدید و بسیار زیبا و شنیدنی زانیار خسروی به ... دست+خودم ... را رقیب سیروان نمی‌دانم ...

  • دانلود آهنگ سیروان خسروی - یه روزی میای | به موزیک

    www.behmusic.org/37748

    دانلود آهنگ جدید سیروان خسروی به نام ... دانلود آهنگ سیروان و زانیار خسروی ... خودم سیروان را ...

  • سیــــــروان خســــــروی [آرشيو] - P30World Forums - انجمن ...

    forum.p30world.com/archive/index.php/t-505031.html
    • LAST UPDATED: 2/8/2011
    • 183 POSTS
    • FIRST POST: 2/8/2011

    چون بنیامین همین جوریش حرفی نمی‌زند، حالا نمی‌دانم ... سیروان و زانیار خسروی ... خودم را در ...

  • خاطره گلریز از سوتی دادن در محضر امام! -آکا

    www.akairan.com/biography/shoara/20143163830.html

    ... دست کم در حوزه خودم، از نزدیک با ... نمی‌دانم. ... زانیار خسروی رقیب «سیروان» نیست ...

  • عکس های جدید - pix4u.blog.ir

    pix4u.blog.ir

    ... آمیز که از گروه های فعال وایبر، لاینٰ واتس اپ و تلگرام تهیه شده است را ... خودم ازش ...

  • ماشینی از طلا - fungozar.com

    www.fungozar.com/tag/ماشینی-از-طلا

    زانیار خسروی برادر کوچک سیروان ... نمی دانم ولی در همان ... بعضی مواقع کارهای خودم را در ...

  • هنر هفتم - مطالب معرفی آلبوم های موسیقی

    www.artcm.ir/post/category/9

    او تنظیم قطعه "نمیدونم" خود را به سیروان خسروی ... خودم با کارهایی که ... که زانیار رقیب سیروان ...

  • ممنوع‌الکار شدن علی لهراسبی حمید طالب زاده و چند …

    download-series.ir/2015/10/20/%d9%85%d9%85%d9%86%d...

    ... ام اما در مورد آن چیزی نمی‌دانم. ... زانیار خسروی خودم را ... زانیار-خسروی-خودم-را-رقیب-/

  • حافظ ناظری:هیچ کس رقیب من نیست! – :: پایگاه …

    www.musiciran.ir/fa/?p=11673

    فقط دوست دارم کاری را انجام دهم که خودم احساس ... نمی‌دانم که آیا ... یزدانی زانیار خسروی ...

  • مجيد خراطها - اخبار موسيقي پاپ 3 ارديبهشت 92

    majidkharatha20.blogfa.com/post/256

    ولی هنوز هم خودم را ... خودم را ترانه سرا نمی دانم چون ... شده و سیروان خسروی و زانیار ...

    WARNING!
    This site might download malicious software that can harm your computer. Learn More
    We recommend you choose another result or you can go to this site anyway.
    To learn more about why this URL was marked as malicious, please visit the Bing Site Safety page.
  • مصاحبه با محمد علیزاده به مناسبت انتشار البوم …

    www.persianlyrics2.rozblog.com/post/82/مصØÂ...

    متن آهنگهای زانیار خسروی; ... سیروان خسروی; ... جذابیت‌های دنیوی، ذات خودم را زیر سوال ...

  • بهنام صفوی: اوقات فراغتم را در ....

    khabareno.com/fa/news/...صفوی-اوقات-فراغتم-را-در-

    ... به زانیار خسروی، شاعر این كار دادم؛ یعنی برادر سیروان خسروی كه ... را خودم می ...

  • علیرضا افتخاری -پرشین پرشیا

    www.persianpersia.com/artandculture/adetails.php?articleid=156&...

    ادعای سیروان خسروی ... را حتی از این دو رقیب پیشكسوت ... آهنگ ساخته خودم را ...

  • زندگی بهنام صفوی از 15 سالگی تا امروز چگونه …

    www.persianv.com/pic/view/011264.php

    ... به زانیار خسروی، شاعر این كار دادم؛ یعنی برادر سیروان خسروی كه ... را خودم می ...

  • ماشینی - fungozar.com

    www.fungozar.com/tag/ماشینی

    زانیار خسروی برادر کوچک سیروان ... نمی دانم ولی در همان ... بعضی مواقع کارهای خودم را در ...

  • گفتگو با عارف از دلایل کناره گیری از انتخابات تا …

    musickal.rozblog.com/post/1291/...

    فول آلبوم سیروان خسروی. فول آلبوم ...

  • سينما | بیا تو موبایل - Part 17

    bia2mobile.com/category/link/cinema/page/17

    مشکل فکرهای بسته این است که دهانشان پیوسته باز است

  • شهریور 1388 - موسیقی مجاز ایران

    azamusic.blogfa.com/8806.aspx

    ... نام بردن از مخالف را نمی دانم! ... رقیب این دو شرکت، ایران ... از سیروان و زانیار خسروی ...

  • هنر هفتم

    www.artcm.ir/post/rss

    ... مطلب و چینش کار را خودم انجام ... (255, 204, 153);">سیروان خسروی </span>در ... بهادری و زانیار خسروی ...

  • خرداد ٩٠ - دانلود

    takparha.persianblog.ir/1390/3

    و هنوز نمی دانم ... تیتراژ سریال ساختمان پزشکان با صدای سیروان خسروی ... زانیار خسروی ...

  • دانلود اهنگ جدید مهدی یراحی

    www.tak3da-music.ir/tag/دانلود+اهنگ+جدید+مهدی...

    قرار نیست که مخاطب خودم را گیج کنم ... در این آلبوم «زانیار خسروی ... سیـــروان خسروی ...

  • Some results have been removed
  • ارسال نظر برای این مطلب

    کد امنیتی رفرش
    اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 337
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 86
  • آی پی دیروز : 90
  • بازدید امروز : 544
  • باردید دیروز : 237
  • گوگل امروز : 8
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,751
  • بازدید ماه : 5,848
  • بازدید سال : 27,687
  • بازدید کلی : 201,141